marți, 24 noiembrie 2009

Studenţii

Nişte studenţi la cămin,stau de vorbă. Toţi slabi, da` slabi nu glumă...lihniţi de foame,numai unul grăsuţ, plinuţ, rotunjor.. La un moment dat, unul dintre ei îl întreabă:
-Auzi,spune-ne şi nouă,ce naiba faci,de eşti aşa de gras faţă de noi? Doar n-ai mînca pe ascuns, fără ca noi să ştim...
-A, nu, în nici un caz nu fac asta,dar hai să vă spun: Uite cum fac - vezi blana asta de maimuţă? Dimineaţa mă îmbrac cu ea, mă duc la grădina zoologică, toată ziua mănînc banane, îngheţată, ciocolată de la copii, seara mă prefac că sunt mort, vin gardienii, mă iau şi mă aruncă...şi tot aşa.
Unul dintre ei,lua şi el blana,o îmbracă şi se duce la grădina zoologică. Toată ziua a mîncat de toate, seara, se prefăcu că e mort, vin gardienii şi vor sa-l arunce.În schimb,unul dintre ei veni cu ideea să-l dea la leu,că oricum îi e foame.
Studentul nostru,în blana de maimuţă,tremura tot.Leul se apropie de el,se roteşte în jurul lui,îl miroase,şi la un moment dat,îl întreabă:
- Băi,n-ai o ţigară,...că nici elefantul nu are...

Niciun comentariu: