sâmbătă, 10 aprilie 2010

"Pe patul de moarte stă întins un moş de..."

Pe patul de moarte stă întins un moş de 80 de ani, soţ, tată, bunic, străbunic. I se apropie sfârşitul şi de jur împrejurul lui stă toată familia: soţia, copiii şi nepoţii şi câţiva strănepoţi. Toţi aşteptau în linişte şi deodată bătrânul se trezeşte şi spune:

- Trebuie să vă spun un secret mare! Aveam de toate: maşini bune, femei frumoase, mulţi prieteni şi un cont mare în bancă. Într-o zi mi-a spus un prieten că trebuie să mă însor, ca să am o familie, că altfel nu o să aibă cine să-mi dea un pahar cu apă pe patul morţii.

Ei şi aşa m-am însurat şi viaţa mea s-a schimbat radical. în loc să merg la discotecă cu femei.. stau acasă şi mă uit la seriale, cu soţia. Maşina o folosesc doar ca să duc şi aduc copiii de la şcoală şi să mergem împreună în concediu, la mare. Toţi banii din bancă s-au dus pe şcolile voastre. Zilele frumoase şi libertatea mea… le-a luat vântul! Şi acum când stau întins şi aştept moartea, ştiţi ce e cel mai rău din toate?
- Ce, dragul nostru tată? îl întreabă cu toţii.
- Nu mi-e sete!

Niciun comentariu: