miercuri, 24 iunie 2009

Comisia medicală

Iepurele,fără urechi,şi lupul,fără coadă,stăteau pe iarbă şi vorbeau,rîdeau...Ursul,curios,se apropie de ei şi-i întreabă:
-Ce-i cu voi ?De ce iepurilă eşti fără urechi?Şi tu,lupule,fără coadă?
Iepurile îi răspunde:
-Am fost chemaţi să trecem comisia medicală pentru serviciul militar şi noi nevrînd să mergem la armată am hotărît să ne tăiem ceva.Eu urechele,după cum vezi,şi lupul coada.
La care ursul răspunde:
-Of! Baieţi,am primit şi eu chemarea la comisia asta şi nu ştiu ce să fac?
Iepurile:
-Daaaa!Nici nu prea ai ce să-ţi tai:urechile mici,coadă nu prea ai...
Lupul:
-Da hai să te castrăm!Cui îi trebuie aşa soldaţi?
Ursul a fost de acord.Lupul la legat,iepurele a facut mica operaţie...Şi ursul a plecat la comisie.
A trecut o oră,două...Văzînd că nu vine ursul,iepurile şi lupul s-au hotărît să se ducă după dînsul.Pe drum,dau de urs spînzurat de un copac,jos o foaie,pe care scria că ursul este eliberat de la serviciul militar din cauza piciorului plat.

Niciun comentariu: